Alla inlägg den 1 april 2008

Av Christian - 1 april 2008 13:02

I can has heat?

Yes I can.

Äntligen...efter lite för många nätter utan värme i sovrummet följt av morgnar utan varmt vatten verkade i allfall vatten-biten vara löst i morse.

Lägg till det att jag har solen lysandes från en kristallblå himmel rakt in i kontoret just som jag skriver detta, och dagen är helt okey...för en gångs skull.


Vidare?

Lite tursamma fynd på Ebay och ett par nätter med nål och tråd i högsta hugg (insomnia ska ju vara bra för *något*) så är mitt första cosplay-projekt i stort sett klar. Får jag höra en applåd för min exponentiellt ökande nördighet?  (http://en.wikipedia.org/wiki/Cosplay)


Inte det, nej.

Oh well, jag kommer att bli grymt snygg i rollen som Tim Burtons/Johnny Depps version av Sweeney Todd. Och ja, jag har lärt mig sångtexterna som hör till, så häll i mig tillräckligt med alkohol och underhållningen är garanterad. Bilder kommer upp på min bilddagbok inom en hyfsat snar framtid.


I övrigt jobb. Jobb, jobb, jobb.

All work and no play, makes Hemlox a dull boy.

Ovido - Quiz & Flashcards